Darmowa dostawa od 350 zł

 

WYSYŁKA DO 72h - może być chwilowo wydłużona o dodatkowe 48h!

Najczęstsze pytania (FAQ)

 

Jaki odcinek mogę zamówić, aby zamówienie zostało zrealizowane?

Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom, umożliwiliśmy Ci nabycie dowolnej ilości materiału na życzenie.

Oznacza to, że nie musisz kupować całych metrów! Na Twoje życzenie odetniemy interesujący Ciebie kawałek materiału, jednak nie krótszy niż 0,5 mb. (50 cm)! Odcinki tkanin, które będą krótsze od wymaganego 0,5 mb., nie będą uwzględnione w zamówieniu. Nie uwzględnimy również w Twoim zamówieniu odcinków nie będących wielokrotnością 0,1 mb. (10 cm), co oznacza, że nie odetniemy np. 1,05 mb. (105 cm), ale już odetniemy np. 1,1 mb. (110 cm) czy 1,3 mb. (130 cm).

Aby zakupić materiał na życzenie, w okienku wyboru ilości wystarczy, że podasz oczekiwaną długość inną niż pełny metr, np.: 0,5 mb. lub 0,7 mb. czy 1,5 mb. - dokładnie tyle ile potrzebujesz. 

Musisz jednak pamiętać, że materiał cięty na życzenie klienta, w ilości innej niż wielokrotność 1 mb. nie podlega zwrotom - to znaczy, że tylko całe metry mogą być zwrócone!

 

Czy mogę domawiać do istniejącego już zamówienia?

 

Nie ma możliwości domawiania do istniejącego zamówienia.

 

Co zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24?

Nie musisz się tym martwić, ponieważ w każdej chwili możesz ponowić płatność. To bardzo łatwe. 

Aby ponowić płatność, otwórz wiadomość e-mail potwierdzają złożenie zamówienia. W kolejnym kroku odszukaj link informujący o szczegółach Twojego zamówienia. Po wybraniu linku zostaniesz przeniesiony na stronę z detalami Twojego zamówienia, gdzie kliknięcie przycisku "Opłać" umożliwi ponowienie płatności.

 

Co w sytuacji, gdy nie odbiorę przesyłki od kuriera lub podam błędny adres dostawy?

W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera bądź podania błędnego adresu dostawy będziesz musiał ponieść koszt zwrotu przesyłki 13,50 zł, ponieważ zwrot przesyłki jest traktowany przez firmy kurierskie tak jak standardowa usługa, za którą należy dodatkowo zapłacić. Ponowne nadanie zamówienia wymaga opłacenia kosztów dostawy raz jeszcze.

 

Czy powinienem weryfikować towar przed użyciem?

Mimo, iż kontrolujemy tkaninę przed wysłaniem, może zdarzyć się, iż jakaś drobna wada zostanie przeoczona. W przypadku, gdy tkanina zostanie wyprana bądź skrojona reklamacje nie będą uwzględniane.

 

Dlaczego ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych zamówień może różnić się kolorystyką?

Musisz być świadomy tego, że ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych produkcji może nieznacznie zmienić intensywność kolorów. Nie jest to regułą, natomiast musisz wiedzieć, że takie sytuacje mogą się zdarzyć. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl