Numer telefonu: +48 733 733 760
Asortyment Moje zakupy
Najczęstsze pytania (FAQ)

 

Jaki poprawnie złożyć zamówienie w przypadku towarów ciętych?

 

Przy każdym towarze znajduje się opis informujący o tym jaka jest długość kupowanego odcinka. W przypadku materiałów krawieckich ciętych domyślną długością jest 50 cm, wyjątek stanowią ściągacze, gumy, wypustki, sznurki gdzie domyślną długością jest 10 cm. Jeśli chcesz nabyć np. 2 metry bieżące materiału wybierz 4 długości, gdyż 50 cm pomnożone przez 4 daje nam właśnie 2 metry.

  

Czy mogę domawiać do istniejącego już zamówienia?

 

Tak, istnieje możliwość domówienia do istniejącego zamówienia. Zanim domówisz, w pierwszej kolejności musisz zweryfikować na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W tym celu zaloguj się do na swoje konto i sprawdź, czy przesyłka nie została już przekazana kurierowi (dajemy sobie 3 dni na realizację zamówienia, często przesyłka opuszcza nasz magazyn szybciej). Tylko status "w realizacji" umożliwia złożenie domówienia. Gdy już jesteś pewny, że status jest odpowiedni, dodaj wybrany towar do koszyka i wybierz z pola dostawy dopakowanie. W następnym kroku poinformuj nas o tym, z którym istniejącym już zamówieniem mamy połączyć domówienie. 

 

Co zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24?

 

Nie musisz się tym martwić, ponieważ w każdej chwili możesz ponowić płatność. To bardzo łatwe. 

Aby ponowić płatność, otwórz wiadomość e-mail potwierdzają złożenie zamówienia. W kolejnym kroku odszukaj link informujący o szczegółach Twojego zamówienia. Po wybraniu linku zostaniesz przeniesiony na stronę z detalami Twojego zamówienia, gdzie kliknięcie przycisku "Opłać" umożliwi ponowienie płatności.

 

Co w sytuacji, gdy nie odbiorę przesyłki od kuriera lub podam błędny adres dostawy?

 

W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera bądź podania błędnego adresu dostawy będziesz musiał ponieść koszt zwrotu przesyłki 14,00 zł, ponieważ zwrot przesyłki jest traktowany przez firmy kurierskie tak jak standardowa usługa, za którą należy dodatkowo zapłacić. Ponowne nadanie zamówienia wymaga opłacenia kosztów dostawy raz jeszcze.

 

Czy powinienem weryfikować towar przed użyciem?

 

Mimo, iż kontrolujemy tkaninę przed wysłaniem, może zdarzyć się, iż jakaś drobna wada zostanie przeoczona. W przypadku, gdy tkanina zostanie wyprana bądź skrojona reklamacje nie będą uwzględniane.

 

Dlaczego ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych zamówień może różnić się kolorystyką?

 

Musisz być świadomy tego, że ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych produkcji może nieznacznie zmienić intensywność kolorów. Nie jest to regułą, natomiast musisz wiedzieć, że takie sytuacje mogą się zdarzyć. 

 

Bardzo ważne!

 

Zdarza się czasami, że nie uda nam się skompletować całego zamówienia Klienta, ale dowiadujemy się o tym dopiero podczas przygotowywania zamówienia. Przyczyną najczęściej jest wada na tkaninie, którą wykrywamy dopiero podczas rozwijania nawoju. W takiej sytuacji oferujemy natychmiastowy zwrot środków lub wymianę na inną tkaninę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium