Numer telefonu: +48 780 780 731
Asortyment Moje zakupy
  • Nowości

  • Tkaniny

  • Dzianiny

  • Zastosowanie

  • Wykroje krawieckie

  • Kursy

  • Pasmanteria

  • Włóczki

  • Najczęstsze pytania (FAQ)

     Jaki poprawnie złożyć zamówienie w przypadku towarów ciętych?

     

    Przy każdym towarze znajduje się opis informujący o tym jaka jest długość kupowanego odcinka. W przypadku materiałów krawieckich ciętych domyślną długością jest 50 cm, wyjątek stanowią ściągacze, gumy, wypustki, sznurki gdzie domyślną długością jest 10 cm. Jeśli chcesz nabyć np. 2 metry bieżące materiału wybierz 4 długości, gdyż 50 cm pomnożone przez 4 daje nam właśnie 2 metry.

      

    Czy mogę domawiać do istniejącego już zamówienia? - TAK

     

    Tak, istnieje możliwość domówienia do istniejącego zamówienia. Zanim domówisz, w pierwszej kolejności musisz zweryfikować na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W tym celu zaloguj się do na swoje konto i sprawdź, czy przesyłka nie została już przekazana kurierowi (dajemy sobie 3 dni na realizację zamówienia, często przesyłka opuszcza nasz magazyn szybciej). Tylko status "w realizacji" umożliwia złożenie domówienia. Gdy już jesteś pewny, że status jest odpowiedni, dodaj wybrany towar do koszyka i wybierz z pola dostawy dopakowanie. W następnym kroku poinformuj nas o tym, z którym istniejącym już zamówieniem mamy połączyć domówienie. 

     

    Co zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24?

     

    Nie musisz się tym martwić, ponieważ w każdej chwili możesz ponowić płatność. To bardzo łatwe. 

    Aby ponowić płatność, otwórz wiadomość e-mail potwierdzają złożenie zamówienia. W kolejnym kroku odszukaj link informujący o szczegółach Twojego zamówienia. Po wybraniu linku zostaniesz przeniesiony na stronę z detalami Twojego zamówienia, gdzie kliknięcie przycisku "Opłać" umożliwi ponowienie płatności.

     

    Co w sytuacji, gdy nie odbiorę przesyłki od kuriera lub podam błędny adres dostawy?

     

    Jeżeli przesyłka nie zostanie przez Ciebie odebrana i zwrócona do naszego magazynu, poniesiesz dodatkowy koszt w wysokości 100% kosztów przesyłki.

    W przypadku podanych błędnych danych adresowych i wymaganego przekierowania przesyłki na poprawny adres, będziesz musiał poniesieść dodatkowy koszt w wysokości 100% kosztów przesyłki.

     

    Czy powinienem weryfikować towar przed użyciem? - TAK

     

    Mimo, iż kontrolujemy tkaninę przed wysłaniem, może zdarzyć się, iż jakaś wada zostanie przeoczona. Dlatego też obowiązkiem każdego Klienta jest zweryfikowanie każdej tkaniny przed użyciem. W przypadku, gdy tkanina zostanie w jakikolwiek sposób przetworzona, np. zdekatyzowana, wyprana, opisana czy też skrojona reklamacje nie będą uwzględniane.  

     

    Dlaczego ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych zamówień może różnić się kolorystyką?

     

    Musisz być świadomy tego, że ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych produkcji może nieznacznie zmienić intensywność kolorów. Nie jest to regułą, natomiast musisz wiedzieć, że takie sytuacje mogą się zdarzyć. 

     

    Bardzo ważne!

     

    Zdarza się czasami, że nie uda nam się skompletować całego zamówienia Klienta, ale dowiadujemy się o tym dopiero podczas przygotowywania zamówienia. Przyczyną najczęściej jest wada na tkaninie, którą wykrywamy dopiero podczas rozwijania nawoju. W takiej sytuacji oferujemy natychmiastowy zwrot środków lub wymianę na inną tkaninę.

     

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia zrealizowanego z paragonem fiskalnym?



    W wyniku zmiany przepisów podatkowych od dnia 1 stycznia 2020 roku, do paragonu fiskalnego niezawierającego numeru NIP nie może być wystawiona faktura VAT.

    W związku z tym od 1 stycznia 2020 faktury VAT na zamówione produkty wystawiamy tylko w przypadku, gdy Klient w danych do zamówienia (dane adresowe - zakup jako firma) podał numer NIP.

    Zamówienia, dla których Klient nie podał numeru NIP (dane adresowe - zakup jako osoba prywatna) skutkują wystawieniem paragonu fiskalnego, nie zawierającego numeru NIP.

    Uprzejmie prosimy o rozważne składanie zamówień i podanie numeru NIP w procesie składania zamówienia, aby otrzymać fakturę VAT na zamówione przedmioty. W przeciwnym razie wystawienie faktury VAT do już wystawionego paragonu fiskalnego nie będzie możliwe.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium