Jaki poprawnie złożyć zamówienie na towary cięte?
Każdy towar ma opis informujący o długości sprzedawanego odcinka. W przypadku:
- materiałów krawieckich domyślną długością jest 50 cm,
- ściągaczy, gum, wypustek, sznurków domyślną długością jest 10 cm.
Czy jest opcja domówienia czegoś do mojego już zamówienia? - TAK
Oczywiście, istnieje opcja dodania produktów do istniejącego zamówienia. Zanim to zrobisz, upewnij się, na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia. Zaloguj się na swoje konto i sprawdź, czy przesyłka nie została jeszcze wysłana kurierowi (zazwyczaj opuszcza magazyn w ciągu 3 dni, ale może to być szybciej).
Możliwe jest dodanie produktów tylko w przypadku, gdy status zamówienia jest "w realizacji". Gdy już upewnisz się co do statusu, dodaj wybrane produkty do koszyka i wybierz opcję domówienie. Następnie poinformuj nas, z którym zamówieniem chcesz połączyć dodatkowe produkty wpisując w odpowiednim polu numer istniejącego już zamówienia.
Co zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24?
Nie musisz się tym martwić, ponieważ w każdej chwili możesz ponowić płatność. To bardzo łatwe.
Aby ponowić płatność, otwórz wiadomość e-mail potwierdzają złożenie zamówienia. W kolejnym kroku odszukaj link informujący o szczegółach Twojego zamówienia. Po wybraniu linku zostaniesz przeniesiony na stronę z detalami Twojego zamówienia, gdzie kliknięcie przycisku "Opłać" umożliwi ponowienie płatności.
Co w sytuacji, gdy nie odbiorę przesyłki od kuriera lub podam błędny adres dostawy?
Jeżeli przesyłka nie zostanie przez Ciebie odebrana i zwrócona do naszego magazynu, poniesiesz dodatkowy koszt w wysokości 100% kosztów przesyłki.
W przypadku podanych błędnych danych adresowych i wymaganego przekierowania przesyłki na poprawny adres, będziesz musiał poniesieść dodatkowy koszt w wysokości 100% kosztów przesyłki.
Czy powinienem weryfikować towar przed użyciem? - TAK
Mimo, iż kontrolujemy tkaninę przed wysłaniem, może zdarzyć się, iż jakaś wada zostanie przeoczona. Dlatego też obowiązkiem każdego Klienta jest zweryfikowanie każdej tkaniny przed użyciem. W przypadku, gdy tkanina zostanie w jakikolwiek sposób przetworzona, np. zdekatyzowana, wyprana, opisana czy też skrojona reklamacje nie będą uwzględniane.
Dlaczego ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych zamówień może różnić się kolorystyką?
Musisz być świadomy tego, że ten sam materiał pochodzący z dwóch różnych produkcji może nieznacznie zmienić intensywność kolorów. Nie jest to regułą, natomiast musisz wiedzieć, że takie sytuacje mogą się zdarzyć.
Bardzo ważne!
Zdarza się czasami, że nie uda nam się skompletować całego zamówienia Klienta, ale dowiadujemy się o tym dopiero podczas przygotowywania zamówienia. Przyczyną najczęściej jest wada na tkaninie, którą wykrywamy dopiero podczas rozwijania nawoju. W takiej sytuacji oferujemy natychmiastowy zwrot środków lub wymianę na inną tkaninę.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia zrealizowanego z paragonem fiskalnym?
W wyniku zmiany przepisów podatkowych od dnia 1 stycznia 2020 roku, do paragonu fiskalnego niezawierającego numeru NIP nie może być wystawiona faktura VAT.
W związku z tym od 1 stycznia 2020 faktury VAT na zamówione produkty wystawiamy tylko w przypadku, gdy Klient w danych do zamówienia (dane adresowe - zakup jako firma) podał numer NIP.
Zamówienia, dla których Klient nie podał numeru NIP (dane adresowe - zakup jako osoba prywatna) skutkują wystawieniem paragonu fiskalnego, nie zawierającego numeru NIP.
Uprzejmie prosimy o rozważne składanie zamówień i podanie numeru NIP w procesie składania zamówienia, aby otrzymać fakturę VAT na zamówione przedmioty. W przeciwnym razie wystawienie faktury VAT do już wystawionego paragonu fiskalnego nie będzie możliwe.