Numer telefonu: +48 780 780 731
Asortyment Moje zakupy
  • Nowości

  • Tkaniny

  • Dzianiny

  • Zastosowanie

  • Wykroje krawieckie

  • Kursy

  • Pasmanteria

  • Włóczki

  • Zwroty

    Szanowni Klienci,

    Zgodnie z naszą polityką zwrotów, gwarantujemy pełny zwrot środków za odesłane towary, pod warunkiem, że zostaną one zwrócone w niezmienionym stanie. Oznacza to, że towar nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany ani w żaden sposób zmodyfikowany. Zwracający ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości towaru, wynikające z nieodpowiedniego korzystania z produktu, które wykracza poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

     

    Kto może dokonać zwrotu?

     

    Zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny może dokonać:

    • Konsument,
    • Przedsiębiorca uprzywilejowany - wyłącznie, gdy zakupiony towar nie ma charakteru zawodowego (o tym, czy dany towar ma charakter zawodowy, decyduje przedmiot działalności gospodarczej weryfikowalny przez wgląd w CEIDG, jeśli towar mieści się w sferze wykonywanej działalności gospodarczej, przedsiębiorcy nie przysługują uprawnienia konsumenckie).

    Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zwrotów, które zostaną dokonane po upływie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W związku z tym, należy pamiętać o przestrzeganiu tego terminu, aby skorzystać z prawa do zwrotu.

     

    Jak dokonać zwrotu?

     

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.

    Możesz tego dokonać na 2 sposoby:

    • samodzielnie
    • przy wsparciu serwisu kurierskiego Furgonetka.

     

    Samodzielnie

    Przed dokonaniem zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu, który należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. W odpowiedzi od nas otrzymasz numer zwrotu, który należy umieścić na etykiecie przesyłki zwrotnej.

    Przesyłki bez numeru zwrotu nie będą przyjmowane (pracownik magazynu musi mieć podstawę do odebrania paczki).

     

    Przy wsparciu serwisu kurierskiego Furgonetka

    W tym przypadku omija Cię procedura składania formularza zwrotu, gdyż zwrot jest automatycznie rejestrowany systemie. Aby zarejestrować zwrot kliknij w logo Furgonetka.

     

     

    Czy dostanę zwrot środków za wysyłkę?

     

    Jeśli zdecydują się Państwo zwrócić zamówiony towar, to zwrócimy Państwu koszty wysyłki, jednak tylko do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszej ofercie.

    Jeśli jednak zdecydują się Państwo zatrzymać część zamówienia i zwrócić tylko niektóre jego elementy, koszt dostawy nie zostanie zwrócony.

    Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

     

    Kiedy otrzymam zwrot środków?

     

    Po zaakceptowaniu zwrotu, zwrócimy Państwu środki najszybciej jak to możliwe i w żadnym wypadku nie później niż w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o zwrocie produktów.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium